Wymagania techniczne dla dokumentów przesyłanych do Urzędu Miasta Ełku drogą elektroniczną
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
2. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej nie może przekraczać 5 MB, rozmiar załącznika nie może przekraczać 3,5MB.
3. Pisma wnoszone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej sporządza się w formacie danych XML na podstawie wzorów dokumentów elektronicznych umieszczonych w centralnym repozytorium lub lokalnym repozytorium.
4. Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism musi być zgodny z załącznikiem do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216), tj.:
.DOC,
.DOCX,
.GIF,
.JPG (.JPEG),
.ODS,
.ODT,
.PDF,
.PNG,
.RTF,
.SVG,
.TIF (.TIFF),
.TXT,
.XLS,
.XLSX,
.XML.
5. Dokument w wersji elektronicznej może zostać doręczony również na następujących informatycznych nośnikach danych:
Płyta CD
Płyta DVD
Pamięć USB
Uwaga: dokument elektroniczny doręczany na informatycznym nośniku danych jest przekazywany odbiorcy wraz z tym nośnikiem.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.